Banner 980x90

Ventspilī veido vienotu viesmīlības standartu

Rīga, 30.apr., LETA. Lai izveidotu vienotu pilsētas tūrisma uzņēmumu tēlu, Ventspilī tapis viesmīlība standarts, aģentūru LETA informēja pilsētas Tūrisma informācijas centra (TIC) vadītājas vietniece Dace Kalsere.

Domājot par klientu labsajūtu, laipnu un pretimnākošu sagaidīšanu, TIC Ventspils tūrisma uzņēmumiem un darbiniekiem organizēja semināru "Viesmīlības nozīme apkalpošanā". Semināru vadīja Latvijas restorānu biedrības prezidents Jānis Jenzis. Tikšanās mērķis bija informēt pašvaldības tūrisma uzņēmumu darbiniekus par viesmīlības ietekmi uz klientu vēlmēm, sajūtām, atgriezenisko saiti un lēmumu pieņemšanu nestandarta situācijās.

"Katrs varēja novērtēt sevī "viesmīlības gēnu" un padomāt par viesmīlības nepieciešamību un ievērošanu, lai komunikācija starp klientu un darbinieku iegūtu teicamu rezultātu un radītu kopēju labu iespaidu gan par uzņēmumu, gan par pilsētu kopumā," skaidroja Kalsere.

Pēc viņas teiktā, semināra vadītājs lika saprast, ka katrs tūrisma jomā strādājošais darbinieks ir Ventspils seja un ka ļoti svarīgs ir pirmais iespaids un sajūtas, ko uzņēmumu personāls sniedz saviem klientiem. Galvenais semināra secinājums bijis, ka tūrisma jomā strādājošie visi kopā rada Ventspils tēlu, sacīja Kalsere,

Semināra noslēgumā dalībnieki izveidoja vienotu Ventspils viesmīlības standartu ar kritērijiem, kas kalpos kā pamats vienotam pilsētas tūrisma uzņēmumu tēlam.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)