Ventspilī veido vienotu viesmīlības standartu
Domājot par klientu labsajūtu, laipnu un pretimnākošu sagaidīšanu, TIC Ventspils tūrisma uzņēmumiem un darbiniekiem organizēja semināru "Viesmīlības nozīme apkalpošanā". Semināru vadīja Latvijas restorānu biedrības prezidents Jānis Jenzis. Tikšanās mērķis bija informēt pašvaldības tūrisma uzņēmumu darbiniekus par viesmīlības ietekmi uz klientu vēlmēm, sajūtām, atgriezenisko saiti un lēmumu pieņemšanu nestandarta situācijās.
"Katrs varēja novērtēt sevī "viesmīlības gēnu" un padomāt par viesmīlības nepieciešamību un ievērošanu, lai komunikācija starp klientu un darbinieku iegūtu teicamu rezultātu un radītu kopēju labu iespaidu gan par uzņēmumu, gan par pilsētu kopumā," skaidroja Kalsere.
Pēc viņas teiktā, semināra vadītājs lika saprast, ka katrs tūrisma jomā strādājošais darbinieks ir Ventspils seja un ka ļoti svarīgs ir pirmais iespaids un sajūtas, ko uzņēmumu personāls sniedz saviem klientiem. Galvenais semināra secinājums bijis, ka tūrisma jomā strādājošie visi kopā rada Ventspils tēlu, sacīja Kalsere,
Semināra noslēgumā dalībnieki izveidoja vienotu Ventspils viesmīlības standartu ar kritērijiem, kas kalpos kā pamats vienotam pilsētas tūrisma uzņēmumu tēlam.
Uz sarakstu