Tirdzniecības kompleksa "Spice" apgrozījums pērn pieauga par 1,5%
Viņa norādīja, ka pagājušajā gadā tirdzniecības kompleksu "Spice" apmeklēja vairāk nekā 10 miljoni apmeklētāju.
Pēc Treijas teiktā, tirdzniecības kompleksa apgrozījuma pieaugumu 2018.gadā sekmēja gan veiktie iekšējie uzlabojumi, gan Baltijas valstu ekonomiku izaugsme, veicinot patērētāju pirktspējas un kopējā noskaņojuma uzlabošanos.
Viņa informēja, ka lielākais pieprasījuma pieaugums 2018.gadā bija dāvanu, aksesuāru un ziedu pieprasījumā (+16,5%), tāpat pieaudzis pieprasījums pēc pulksteņiem un juvelierizstrādājumiem, sasniedzot gandrīz 10% kāpumu. Attīstījies arī sporta un atpūtas preču segments - pērn šajā nozarē pieprasījums audzis par 6%. Savukārt pieprasījums apģērbu un apavu segmentā saglabājies nemainīgs.
Treija atzina, ka līdz ar jaunu spēlētāju ienākšanu tirgū ir pieaugusi konkurence starp tirdzniecības centriem, tāpēc būtisks apmeklētāju skaita pieaugums salīdzinājumā ar 2017.gadu nav novērots, tomēr par 3% pieaugusi tirdzniecības centra "Spice" apmeklētāju par pirkumu vidējā iztērētā summa.
2017.gadā tirdzniecības centru "Spice" un "Spice Home" kopējais apgrozījums bija 174,723 miljoni eiro bez PVN.
Tirdzniecības centra "Spice" īpašnieks ir SIA "Tirdzniecības centrs Pleskodāle". Kompānija reģistrēta 2000.gada decembrī, un tās pamatkapitāls ir 711 432 eiro. "Tirdzniecības centra Pleskodāle" 75% kapitāldaļu īpašnieks ir Igaunijas uzņēmums "Kapitel", bet 25% pieder Igaunijas uzņēmumam "Tristafan".
Uz sarakstu