Kurzemes Biznesa inkubators izsludina ideju konkursu uzņēmējiem un NVO
Konkursa uzvarētāji balvā iegūs bezmaksas publicitātes kampaņu kādas noteiktas aktivitātes īstenošanai vai uzņēmuma attīstības veicināšanai, aģentūru LETA informēja KBI pārstāve Jana Romaško.
Publicitātes kampaņu konkursa uzvarētājiem īstenos KBI Frīlanseru skolas sabiedrisko attiecību kursa studenti pasniedzēja Dzintara Hmieļevska vadībā.
"Pieteikties aicinām jebkurā nozarē strādājošos uzņēmumus un NVO, jo galvenie kritēriji, ko ņemsim vērā, izvēloties sadarbības partneri šajā projektā, būs atvērtība jaunām idejām, gatavība sadarboties ar sabiedrisko attiecību komandu un mācīties arī pašiem," pastāstīja Hmieļevskis. "Pasaule mainās ļoti strauji, un mūsdienās viens cilvēks vairs nevar zināt visu, tāpēc augstvērtīgu rezultātu sasniegšanai ikvienā jomā ir vērts piesaistīt profesionāļus, tostarp arī komunikācijā ar sabiedrību un biznesa partneriem. Šī konkursa mērķis ir ne tikai praksē pielietot iegūtās teorētiskās zināšanas Frīlanseru skolas studentiem, bet arī dot iespēju uzņēmējiem iepazīties un izmēģināt iespējas, ko sniedz sabiedriskās attiecības."
"Mūsu mērķis ir arī attīstīt frīlanseru kultūru, jo arvien vairāk uzņēmumi uz noteiktu projekta laiku izvēlas sadarboties ar frīlanseriem jeb pašnodarbinātajiem, kas spēj projektam papildus augsta līmeņa kompetencēm sniegt arī pastāvīgajiem uzņēmumu darbiniekiem trūkstošo daudzveidīgo pieredzi, līdzīgu projektu realizēšanā," skaidroja KBI vadītājs Intars Zēns.
Uzņēmēji un biedrības aicināti pieteikties konkursam līdz 21.maijam, nosūtot motivācijas vēstuli brīvā formā uz e-pastu info@kbi.lv.
KBI dibināts 2009.gadā. Inkubatora galvenais centrs atrodas Liepājā, bet reģionālie centri - Kuldīgā un Saldū. Biznesa inkubatora ideja ir veidot veiksmīgus uzņēmumus, kuri ir spējīgi darboties patstāvīgi un ir finansiāli dzīvotspējīgi. KBI piedāvā uzņēmējiem konsultācijas biznesa attīstības, finansēšanas un organizēšanas jautājumos, kā arī efektīvu sadarbības tīklu ģenerēto ideju noietam.
Uz sarakstu