Kāda ir laba zobārstniecība: svarīgākās pazīmes

Atrast labu un uzticamu zobārstniecību, kas derētu visiem ģimenes locekļiem, ir liela veiksme. Bieži vien, lai līdz tam nonāktu, nākas piedzīvot arī vilšanos un nepatīkamas situācijas klīnikās, kurās noteikti vairs negribētos atgriezties. Kā atrast labu zobārstniecību, nedodoties nebeidzamās eksperimenta vizītēs? 

Kādas ir tās pazīmes, kas liecinās, ka zobārstniecība ir jūsu uzmanības vērta un ar potenciālu kļūt par jūsu ģimenes īsto un vienīgo zobārstniecību, kuras speciālistiem uzticaties?

Zobārstniecībā ir plašs pakalpojumu klāsts
Viena no pazīmēm, ka zobārstniecība ir jūsu uzmanības vērta, ir tas, ka tajā piedāvā iespējami plašu zobārstniecības pakalpojumu klāstu, nevis tikai zobu labošanu. Zobārstniecība mūsdienās ir kaut kas daudz vairāk. Tā ietver gan zobu higiēnista, gan protēzista pakalpojumus, zobu ķirurģiju, arī ortodontiju, kas ļauj pacientiem atgūt skaistu smaidu nepareiza sakodiena un zobu stāvokļa gadījumā.

Jo plašāks pakalpojumu klāsts, jo lielāka iespēja, ka visu sev nepieciešamo, ka saistīts ar mutes dobuma veselību, varēsiet saņemt vienā zobārstniecībā.

Pakalpojumi pieejami arī pašiem mazākajiem pacientiem
Ģimenēm ar bērniem ir ļoti svarīgi, ka viņi var savus bērnus vest uz to pašu zobārstniecību, kur dodas paši. Tā kļūst par viņu ģimenes zobārstniecību, kur speciālisti ir pazīstami un uzticami, kuri labi spēj sadarboties arī ar pašiem mazākajiem pacientiem. 

Bērni ir īpaši sensitīva klientu kategorija, kas prasa specifisku pieeju, pacietību un zināšanas, tāpēc ne visas zobārstniecības izvēlas iet šajā virzienā. Tomēr augsta līmeņa zobārstniecībā vienmēr būs padomāts arī par mazāko pacientu ērtībām un vajadzībām gan pakalpojumu jomā, gan klīnikas vidē.

Zobārstniecībā ir mājīga un patīkama vide
Sen jau ir garām tie laiki, kad klients ir lūdzēja lomā un viņam jāsamierinās ar to, ko piedāvā. Pakalpojumu sfēra ir attīstījusies jaunā līmenī. Pakalpojumu sniedzējam jādomā, kā piesaistīt un noturēt klientus. Liela nozīme ir tām, kā tiek gādāts par klientu komfortu. 

Zobārstniecības klīnikā vajadzētu būt modernam un gaumīgam interjeram, ērtai uzgaidāmajai zonai, spēļu stūrītim mazākajiem, arī laika kavēkļiem un citām ērtībām, kas ikvienam apmeklētājam liks justies gaidītam. Došanās pie zobārsta jau tā ir satraucošs notikums, tāpēc videi vajadzētu būt relaksējošai un patīkamai.

Profesionāli speciālisti, kas pārvalda modernākās darba metodes
Lai nodrošinātu klientiem augstākā līmeņa zobārstniecības pakalpojumus, speciālistiem, kuri strādā klīnikā, vajadzētu būt ar labu izglītību un pieredzi arī ārpus Latvijas. Vairāk par to, kāda ir speciālistu kvalifikācija, parasti var uzzināt arī zobārstniecības klīnikas mājaslapā. 

Speciālisti, kuri regulāri interesējas par jaunāko nozarē un apgūst jaunas darba tehnikas, spēj nodrošināt klīnikas pacientiem modernāko ārstēšanu, materiālus un metodes.

Zobārstniecība piedāvā akūto pierakstu, pieņem brīvdienās
Zobārstniecība arī ir nozare, kurai jāpielāgojas pacientu vajadzībām. Un daudzas klīnikas to sekmīgi arī dara, piedāvājot akūtos jeb SOS pierakstus, kas ļauj jau tajā pašā dienā tikt pie zobārsta, ja nācies saskarties ar sāpēm vai kādu traumu, kas prasa nekavējošu rīcību. Tāpat daudzas zobārstniecības klīnikas pieņem pacientus arī nedēļas nogalēs, jo ne visi var izbrīvēt laiku zobārsta apmeklējumam darba dienās. Ja zobārstniecība vēlas klientus, kuri uzticas un izvēlas tieši viņus, tad darba laiku pielāgošana ir ļoti būtiska.

Personāls ir draudzīgs un profesionāls
Protams, ka zobārstniecības speciālistu profesionalitāte, veicot savus pienākumus, ir pats galvenais, tomēr nevar noliegt, ka ļoti būtiska loma ir arī personāla attieksmei pret pacientiem. Klientu apkalpošanai un komunikācijas kultūrai ir jābūt augstākajā līmenī. Skaidrs, ka šo pazīmi ne uzreiz var novērtēt, tomēr daudz ko liecinās jau komunikācija, ko saņemsiet reģistratūrā, arī pa tālruni vai citos komunikācijas veidos. Ja apmeklējuma laikā jāsaskaras ar nepatīkamu attieksmi, tad ar to noteikti nav jāsamierinās, jo zobārstniecību ir daudz. Jūsu īstā vēl tikai gaida.