Būvnieki sola Jūrmalas šosejas pārbūvē šogad paveikt 60-70% darbu
"Patlaban objektā strādājam jau nedēļu un plānots, ka mēneša laikā tiks pabeigti visi demontāžas darbi, lai jūlija beigās jau varētu klāt pirmo jaunā asfalta kārtu. Līdz ziemai jāizdara ļoti daudz, gribētu pabeigt 60-70% no plānotajiem darbiem," sacīja Sviķis.
VAS "Latvijas valsts ceļi" valdes priekšsēdētājs Jānis Lange uzsvēra, ka Jūrmalas šosejas pārbūve ir kopš neatkarības atjaunošanas vērienīgākais ceļu būves projekts, kas pilnībā tiek finansēts no valsts budžeta līdzekļiem. "Te nav piesaistīti ne Eiropas Savienības fondu, ne arī privāto partneru līdzekļi - viss finansējums 100% apmērā ir no valsts budžeta," viņš uzsvēra.
Savukārt satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP) norādīja, ka Jūrmalas šosejas pārbūve ir piemērs, kā ierobežota finansējuma apstākļos valsts izvēlas prioritātes. "Priekšroku dosim valsts galvenajiem ceļiem, reģionālajiem ceļiem un ceļiem ar lielāko satiksmes intensitāti. Jūrmalas šoseja ir noslogotākais ceļš valstī, kur dienā katrā virzienā brauc vairāk nekā 20 000 automašīnu," viņš teica.
Ministrs piebilda, ka pēc Jūrmalas šosejas pārbūves maksimālais atļautais ātrums uz tās būs 110 kilometri stundā. "Tas būs pirmais ceļa posms valstī ar šādu atļauto braukšanas ātrumu," sacīja Linkaits.
Jau vēstīts, ka no ceturtdienas uz Jūrmalas šosejas ieviestas būtiskas satiksmes organizācijas izmaiņas un līdz 2020.gada rudenim starp Jūrmalu un Rīgu notiks pa vienu brauktuvi un divām joslām katrā virzienā. Patlaban satiksme uz abām brauktuvēm ir sašaurināta līdz divām joslām un noteikts ātruma ierobežojums 90 un 70 kilometri stundā, bet no šodienas brauktuve Jūrmalas virzienā satiksmei tiks slēgta.
Darbus veic piegādātāju apvienība "A.C.B." un "Binders" par līgumcenu 22,97 miljoni eiro, ieskaitot pievienoto vērtību nodokli, un to sedz valsts budžets. Būvdarbiem atbilstoši līgumam ir atvēlētas 300 kalendārās dienas, un tie tiks pabeigti 2020.gada rudenī.
Uz sarakstu